tisdag 13 april 2010

Trött på allt

Jättetrött nu, fysiskt o psykiskt.

Västhuset tar form i alla fall. Snart är alla glasrutor tvättade och satta på plats.

Blev pizza idag. Budgeten sprack ändå.
Fått låna en bok av en snäll kursare så jag kanske kan få till teoridelen med källhänvisning i helgen. Skitskitstressmoment att ha hängande. Bara jag har en helt ledig dag som dagis är öppet och jag kommer igång, då tror jag att skiten avverkas på några timmar bara. Måste göra samtalet också, men att prata med folk har ju inte varit svårt för mig någonsin. Men stressen, ändå.

Grannen har fått bebis. En Teo. Igår höll jag i den. 3 kilo lätt och 4 dagar gammal. Äggen dansar jazz i kroppen o Calle blir klippt livrädd. Men nä, plugget först. Fast så in i helvete goa o underbara de är när de är sådär pyttiga!!!!!

Nä, orkar inte mer. Är ju sisådär kul o skriva för blinda ögon. Alternativt kanske NÅGON mer än käraste Muulinn kan skriva en kommentar? Eller liksom, NÅNTING? Jag vet ju att jag har en dold läsekrets. Hehe.

5 kommentarer:

  1. Jag förmanar dig ju att vara rädd om dig stressfia!

    SvaraRadera
  2. Ååååh tack Jessica!! 50% av min trogna krets:-) Jajaja, jag skaaaa lugna ner mig. I sommar. Då ska jag vara ledig när jag inte jobbar, och ska inte bry mig om plugg ÄVEN om jag kuggar terminstentan på T4.

    SvaraRadera
  3. Haha, du har nog fler än jag som är dig trogen. I tystnaden/det fördolda kan man göra mycket du vet :-p
    Ja, var ledig när du inte jobbar & ta hand om din självmordsbenägna små frön (de i burkarna alltså)

    SvaraRadera
  4. Skrev en kommentar, men den försvann. Grr.
    Jag är dig alltid trogen :p
    Ta hand om dina små frön i burkarna & var LEDIG när du är ledig!

    SvaraRadera