fredag 11 juni 2010

Oense

Ikväll var vi oense, men båda kände att suget föll på. O jag hade absolut bara för avsikt att införliva mina egna önskemål! man är ju sin egen lyckas smed!
Sagt och gjort. Fick en liten nostalgikänsla när jag stod o geggade ihop mina negerbollar o rullade i kokos. Mannen himself förkunnande att det var kladdkaka som han var sugen på, men si då fick han minsann göra't själv!
Han är ju inte vän av traditionell kok-konst, så det blir kladdis i micro. Vilket han faktiskt gjort förut med alldeles lysande resultat!
Ikväll ska det svullas och kollas på The Day After Tomorrow som går på TV. Imorrn väntar hårdgöra med garaget, lämna barn, köpa grejer, hem o styra upp 'et, hämta barn, avrunda. Ledig helg men vi kommer slita häcken av oss o göra så mycket vi nånsin kan!
Lite hänger det ju på vädret, kanske inte är så smart o måla om himlen pissar ner. Men lite regn i glipan i ryggslutet medan man sätter läkt och lägger takpannor har väl ingen dött av??
Misstänker att mamma kommer förbarma sig över växtligheten istället, även om jag faktiskt är ganska nöjd med mina odlingar. Nån liten hint får jag kanske ändå. Men äh. Garagebygge, skiten måste bli klar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar