måndag 7 juni 2010

blött

stor kontrast mot gårdagens solsken. Massor med grader kallare, blött o jävligt. Ungar som bråkar, en dotter som "aldrig mer vill spela fotboll", en egen fotbollsmatch jag inte fick vara med på, och så det bästa av allt: Jag kuggade på terminstentan. Trots att jag tyckte att jag var rätt så bra. Hela världen motarbetar mig och livet suger, och nu kommer jag vara stressad över en pissig fittig jävla grisomtenta den 17 augusti, dvs MITT I våran semester, dvs vi kommer inte kunna åka iväg en vecka förbehållslöst under de här tre veckorna som vi är lediga tillsammans. HELVETE!!!!!

2 kommentarer:

  1. Nej vad TRIST! Stor KRAM till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Det ordnar sig gumman! :-) Du grejar tentan nästa gång, inga problem!!!! Försök att släppa det här nu och ladda inför tentan du ska skriva den här veckan! ja menar vad är oddsen för att båda ska gå dåligt lixom??? nu kommer du ROCK fett på denna tentan istället! Så kom igen kämpa några dagar till och ta sen en välförtjänt paus från skolan! :-) Kram S

    SvaraRadera