söndag 9 maj 2010

Världens sötaste

Andra fotbollsträningen någonsin, bilden är från i måndags 100503.
Måtte hon bara fastna för det o tycka det är kul. 06:orna erbjöds vara med också, men jag tycker att Alicia är för liten. Hon kan få vara liten ett år till faktiskt, och Emilia kan få känna att hon är större så hon får göra nåt som lillasyster inte får. De lär väl båda bli stora tids nog ändå.
Lite seg efter en jobblördag, Calle jobbar nu idag så jag är gräsänka med flickorna. Inte riktigt möjligt att ta itu med böckerna, fokus måste ju ligga på barnen när jag är ensam med dem. Vi blev bortbjudna på en eftermiddags- lek- och fikadejt hos Thilda o Ludde, så det är vad som väntar i em.
Fm ägnades åt att lägga ut Calles träningsbänk på blocket (utan hans vetskap - grälrisken får jag ta - jag är trött så jag spyr på å ha åbäket ståendes o ta plats när aset ändå inte används!).
Nu har vi precis fått i oss lite lunch o ska väl sanera oss innan lekdejten väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar