torsdag 13 maj 2010

Regn å rusk

Ingen rolig dag idag, över lag. Hade lite besök, en gammal Stureforsare som jag raggade upp på fejjan kom hit på en fika o skitsnack i några timmar på em. Trevligt!

I övrigt rätt stressad över att känna att jag inte fått nåt pluggande gjort när tentan närmar sig, men vad gör man en röd dag när sambon jobbar o dagis är stängt?? Ja, inte pluggar naturligtvis. Det går inte när barnen är hemma.
Dessa har jag för övrigt först ut i rusket, givetvis välklädda o redo att leka i sand o vatten o allt annat spännande som står att finna på tomten.
Så har jag "hållt efter't" vad gäller dammsugning, svabbning, tvätt, disk, bäddning o mat&bak. Inte ens varit ute själv, med undantag för tjugotalet steg ut på gräsmattan ropandes att maten var färdig..
Nä, ganska oproduktiv dag o jag är inte tillfreds.

O jag vill ha min cykel tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar