fredag 10 juli 2009

En dag kvar

Idag fick jag en mild känga för att jag "aldrig skriver nåt". Vassego, Sandy. Nytt inlägg. :-)

Några foton har jag inte orkat ladda ner, kameran är proppad med massa söta kort här o var som illustrerar vilken fantastisk mamma jag är :-) Vi tar dä en annan da!

Min tillfälliga lilla mini-depp gick över fantastiskt fort, och det var ju skönt. Fortfarande ingen resa eller så riktigt planerad, eller iaf inte ordentligt spikad, men spontana dagsturer ska vi göra. Lediga och bara vara, helt enkelt. Väder eller ej så kan det vara jävligt skönt oavsett.

Lilla Rojd - för det var bara EN - gör sig inte alls påmind längre. Nästan tre veckor sen densamme begravdes. Elimination är numera förvånansvärt besvärsfritt.

Imorgon jobbar jag 6-16, och det är sista dagen innan mina tre låååånga veckor av total ledighet börjar. Damn it! Ska flörta lite med Gobo imorron så kanske han kan ta städningen.

Rörmokar-manskapet är arslen allihopa. Hör inte av sig, dyker upp rätt vad det är, planerar inte, ringer inte, återkommer inte, stämmer inte av. Fan! Har skickat ett argt sms som de förmodligen inte vågat svara på ens.För svarat har de liksom inte gjort. Grisar. Det är ju bara rördragningen i väggen i badrummet kvar.

Garderob har vi byggt. Snyggt som helvete. Sällan skådad nöjdhet inföll sig. Ingen IKEA-shit minsann. Egen design med smarta lösningar. Vitt o fräscht. Bild kommer när jag orkar ladda ner foton.

Om 8 timmar börjar jag jobba. sista 10.

1 kommentar:

  1. haha se där lite tjat var allt som behövdes.. haha!
    va du är duktig, så hur känns det med semester???? Lite avis blir man allt, vill också vara ledig! :-)
    Har du pratat med manen om Skara sommarland??? Puss Sandy

    SvaraRadera