tisdag 24 augusti 2010

No lejning

Dels ett upptrissande av pris, dels tveksamheter kring när allt skulle slutföras (flickvänner fyllde år o allt va' de' va!), och samtliga av våra önskemål var inte ens medtagna i beräkningen....detta utlöste Ers Tjurighet och vi funderade hela dagen igår, samtidigt som vi jämnade till gräskanter o började mäta o diskutera.
Pratade med M som kommer o tippar de 3 kubiken med 0.18 redan idag...mamma tar ungarna i två nätter....jo fan, vi kör på't!
Har vi rett ut att bygga ett garage och en övervåning helt själva, varför skulle vi inte klara av att lägga stenjävlar jämnt o fint på marken??

För pengarna vi då sparar kan ju ALLT färdigställas, dekorationssten, buxbommar, solcellslampor och allt fint jag tänkt, och tiden har vi ju faktiskt den här veckan!

Jag bara sitter o hoppas att tentan gick vägen. Den borde ju ha gjort det, jag var ju duktig som alltid. *moahaha* Det var EN fråga som var elak; "beskriv glukokortikoiders verkningsmekanism och dess bieffekter på lång sikt" Ja, så den kunde jag inte. Jag visste att kortison var värstingmedlet vid inflammationer och att man blir tjock. =( Men men, resten av tentan borde faktiskt väga upp det!

Den som lever får se!

Bilder på garage och garageuppfart before and after kanske rentav dyker upp snart.
Tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar